otrdiena, 2009. gada 29. septembris

Vāze

Ārprāts, cik sen šeit neesmu neko rakstījusi.. pilnīgi kauns paliek!



Nojaušu, ka šis būs diezgan pamatīgi garš ieraksts, bet nu neviens jau Tev neliek to lasīt.. es vienkārši gribu salikt sajūtas, domas un visu visu, kas sakrājies lūk te - sava bloga mazajā stūrītī :)



tātad.. ar ko lai sāk? man iet labi.. neko vairāk gan nevaru pateikt,jo galvā ir viens liels ābolu biezenis. Skolā daudz darbiņa, jo nāk dažādi pasākumi + vēl kontroldarbu laiks sācies. Ārpus skolas arī tā īpaši nekā jauna nav.. nu labi.. ir jau mazliet, bet nu par to visu pēc kārtas :) lai labāk šeit orientētos - es sadalīšu visu pa punktiņiem:



*Ģimene


Ar manu mīļo ģimenīti viss ir kārtībā :) Mēs ar māsu mācamies, mamma strādā, bet omīte- ōmīte :)


Ja nu vienīgi manas māsas nepatīkamais atgadījums ar pakaļskrejošiem večiem, kam rokās elektrošoks.. bet nu palldies Dievam - tas viss beidzās labi un laimīgi.. tikai pamatīgi paplosīja nervus un lika atgādināt, ka nu nekur nav droši un ka nav jābaidās no tumsas, bet gan no cilvēkiem ,kas var būt tajā!





*Skola
Skolā ,kā jau minēju, daudz darbiņa :) bet man patīk.. esmu gatava 4dien sēdēt līdz pat vēlai naktij skolā, lai tikai izveidotu pamatīgu pārsteigumu skolotājiem skolotājdienā, jā :) Pa starpbrīžiem gan iet jautri.. ar mīļo Lindu esot, pilnīgi viss liekas trakoti smieklīgd :D :) katra diena smieklu pilna.. man tas patīk :))

*Veselība
Ar to gan ļoti nevaru sūdzēties, jo ir jau labi.. tikai rudens tradicionālais niķis, kas ķēris arī mani - iesnas (:

*Draugi
Ar katru dienu arvien vairāk priecājos par to, ka man ir tik kolosāli cilvēki apkārt.. nu,mīļie, kur es bez jums? sasodīts, nu tik ļoti mīlu jūs visus :) Kate,kura man nāk komplektā vai es viņai - nu mana daļiņa no sirds ^^ (mīļoju) Linda - mans zaķītis ar kuru nu nemūžam nebūs garlaicīgi.. cilvēks ar ko var runāt par visu, kas sapratīs, palīdzēs, parunās ^^ Līga, ko neesmu satikusi mūžību (nekas - gan jau vēl paspēsim(: ) un vēl un vēl. .tā es varētu uzskaitīt mūžību, nu nopietni! man ļoti pietrūkst tie cilvēki, kurus sen neesmu saitkusi.. žēl ,ka tik daudz laika aizet darot citas lietas, ka neatliek laika satikt jaukos..

*Ballītes
visa dzīve kā viena liela ballīte :) katru nedēļas nogali party party! nu super! tas dod dikti daudz pozitīvu emociju, tas uzlādē :) Ir tik forši pavadīt laiku jaukā kompātijā, ar smiekliem ,trakām dejām, bildēšanos.. jā! gribu vēl! :)

*Mīlestība
Rudens ir tas laiks, kad arvien vairāk sajūti tukšumu sev pie sāniem.. nu ir jau tā, ka gribas siltu apskāvienu, mīļu buču vai mīļu smaidu, kurā raugoties Tu jūties pasargāts no visas ārpasaules.. Tu aizmirsties! Un jā.. es nesen piedzīvoju romantiskāko brīdi savā mūžā! Sajutos gluži kā kaut kādā tīneidžeru filmā ^^ bet nu žēl ,ka tas bija tikai viens vakars un nekas vairāk (; bet tomēr - skaisti.. varu mazliet to aprakstīt (centīšos neaizrauties).. lomās - viņa un viņš
bija nakts viņš piegāja viņai klāt un piedāvāja aiziet mazliet parunāties.. izrunāt visu, kas sakrājies uz sirds.. viņa piekrita.. viņi devās mazliet nostāk no sabiedrības.. apstājās uz kāda lauku ceļa, kur vienīgo gaismu deva mēness. Viņi sarunājās.. ilgi un dikti.. par visu to, kas sakrājies.. tā teikt - izkratīja sirdi viens otram! tad pēkšņi viņš paskatījās augšā un viņai teica:"Paskaties, cik skaistas zvaigznes šonakt spīd!" Viņa tam atbildēja:"Ak dieniņās, vari saukt mani par sasodītu romantiķi, bet nu es tik ļoti mīlu raudzīties zvaigznēs.. Skaties - Reku lielie greizie rati!"Viņš :"es arī esmu traki liels romantiķis, paskat - reku mazie".. Viņa:"iedomājies cik ideāli būtu, ja kristu zvaigzne?" TU NETICĒSI KAS TAJĀ BRĪDĪ NOTIKA - jā, nokrita zvaigzne! Viņš:"vēlies kaut ko.. ātri vēlies :)" viņa aizvēra acis un ievēlējās.. un pēkšņi viņš apķēra viņu ar savām stingrajām rokām un noskūpstīja... lūk jums romantika :)

*Mūzika
Ar mūziku viss mazliet ir apstājies.. protams, ka vēl dziedu un tā, bet nu tuvākajā laikā neviens koncertiņš netiek plānots. varu palielīties ^^ esmu ielikta portāla draugiem.lv mūzikas sadaļā.. ja uznāk vēlme paklausīties manu lidojumu - anete smaida :)

**
Tā nu man iet :) paldies Tev, ja esi ticis līdz šī teksta beigām :) p.s ja domā, kapēc tāds ieraksta nosaukums? tad atbilde ir pavisam vienkārša.. man nekad nesanāk izdomāt normālus nosaukumus, tapēc lūdzu padomu Tomiņam - paldies Tev :)
Lai jums visiem skaists zeltainais rudens un lai tik daudz mīlestības kā pavasarī :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru