sestdiena, 2010. gada 27. februāris

David Guetta-Toyfriend mp3.


es nu gan esmu liela mūzikas pokemone, ne? :D
Lai gan ir tikai 6diena, es jau esmu sasodīti apmierināta ar šo nedēļas nogali :)
kā jau dienasgrāmatā - šeku reku mazs stāstiņš kā tad man vakar/šodien gāja :)
tātad.. viss sākās ar to, ka tik ļoti nepaguvu tā pamatīgi atpūsties brīvajā nedēļā, jo nācās dziedāt (mēs ieguvām 1.pakāpi ^^) kā arī vēl visādas citādas sabiedriski aktīvas lietiņas darīt, tādēļ nolēmu 5dien neaiziet uz kori un tā superlabi izgulēties :) parcik Inga 4dienas vakarā mani pierunāja, lai 5dien ar viņu dodos uz Latvijas Mākslas akadēmijas karnevālu, biju nolēmusi tā forši sagatavoties visam un tā + vēl autoskolas pirmā palīdzība arī bija jānoklausās! tā nu piecēlos plkst. 12:00 laimīgi izgulējusies un lēnā garā sāku savu dienu.. nu tik forši tā ^^ paplunčājos burbuļos un sagatavoju sevi karnevālam (biju kaut kas tiešām interesants :D ) un tādā paskatā devos uz pirmo palīdzību :) pēc iepazīšanās un pat mākslīgās elpināšanas mēģinājumiem ar Anniņu (tā pasniedzēja sauca to gumijas lelli :D ) devos uz lielpilsētu :) garastāvoklis bija uz visiem 100 :) aizgājusi ,nu jau pat varētu teikt, uz savām lielpilsētas mājām, ar māsu un vēl daudz ļautiņiem iesildījāmies, sakrāsojāmies un tā forši patusējāmies. Lai gan pasākums sākās 20:00 , mēs sačammājāmies daaudz vēlāk un apmēram 23:00 atradāmies apmēram 200 cilvēku garā rindā, kas ļoti cerēja tikt akadēmijā iekšā :D tā nu divas stundas nostāvējām rindā apbrīnojot cilvēku tērpus (sākot ar mūķenēm un beidzot ar mūsu pašu garillu) un kad bijām pie pašas ieejas atskanēja apsarga vārdi "iekšā tikai ar ielūgumiem un biļetēm"un ,protams, ka mums nebija ne ielugumu ne biļetes, jo likām cerības uz to, ka būs vēl pāris palikušas pie ieejas :P tā nu ar garastāvokli ,kas mazliet zem nulles, nolēmām doties prom - uz mūsu jau ļoti ļoti iemīļoto Pulcīti :) kā man tur patīk ^^ pamatīgi izdejojāmies, biļetes naudu arī lietderīgi.. khm.. :D un jā.. bija forši :) ap kādiem 3:00 Ingai ar Saim uznāca miedziņš un mēs ar Antru nolēmām turpināt mūsu ceļojumu līdz Pussijam :) lieliski! satikām Kressiņu , izdejojāmies, pasmējāmies un visādi citādi supperīgi pavadījām laiku ^^ atdzīšos ,ka man jau teksts par sapņu sievietēm sāk apnikt :D (laikam sāku atkost tos Rīdziniekus :D )
neskatoties uz to ,ka man šodien 10:00 bija jau jābūt autoskolā uz medicīnas eksāmenu, mājās mēs ieradāmies mazliet pēc pieciem :D tā nu 3 stundas pagulējušas devāmies uz Jūrmalu un jaa.. es nokārtoju eksāmenu bez nevienas kļūdas ^^
šodien vēl paredzēta "eXperimentēšana" un kāds jauks filmu vakars Reimaņhūdā :) lieliskās brīvdienas :)
kārtējo reizi pierādās tas, ka labāk pat ir neplānot un darīt visu spontāni. .tā arī viss izdodas labāk ^^
labi, es nu skriešu uz sapulcīti - sī jā ^^

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru