trešdiena, 2010. gada 22. decembris

Meitene


"Ar Tevi mīlēties tumsā, līdz pienāks saulains rīts.. ar Tevi glāstīt sniegu, kas miglā un rasā tīts.. vēl nereālāk." /The Picture - Meitene mp3/
Šodien atskārtu to, ka neesmu publicējusi šeit savu dzejoli, ar kuru mana dāma ieguva pirmo vietu :)
tad nu lūk - gaidu vērtējumus!

Nē, es jau neliedzu Tev mani mīlēt!
Es tikai baidos no tām vēža spīlēm,
kuras kā nosodītas raugās
vai mūsu mīlestībā nav jel kādas spraugas!

Bet Tu tikai smejies un saki,
ka tās mani nolaupīs kaut kad ,pa nakti!
Tās ieņems Tavā dzīvē manu vietu,
bet es? Es kļūšu par akmeni cietu!

Nē, es jau neliedzu Tev mani mīlēt!
Tikai viens lūgums - nepārspīlē!
Man nevajag ne BMW ne Betmobīli,
tikai sajūtu, ka Tu mani ļoti mīli!

Bet zini - ar mani nebūt nav viegli-
nepatīk dusmas un apskāvieni lieki!
Patīk gatavot ēst un gardi smieties,
patīk tumsa un tajā nenobīties!

Nē, es jau neliedzu Tev mani mīlēt!
Tikai viens lūgums - nodefinē-
Ko nozīmē man Tevi mīlēt?
Ko nozīmēs? Tas jāizzīlē!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru