otrdiena, 2009. gada 25. augusts

dzīvesprieks (:


šonakt atkal debesis ir pielijušas zvaigznēm ^^ paldies jaukajam ziņotājam - nebūtu pateicis, nebūtu paskatījusies :)
šonakt mazliet tāds pat nezinu īsti kā nosaukt..nu tāds patīkami mierīgs garastāvoklis.. galvā grozās dažādas domas.. par to, ka man patiešām ir paveicies ar tiem cilvēkiem ,kas ir man blakus! nu kur es bez viņiem? (:
protams, ka vienmēr var būt labāk.. un ,protams, ka ir tā, ka kaut kas mazliet iztrūkst, bet nu nevajag par to domāt! ir jādzīvo ar smaidu sejā, un sliktās domas jāizmet no galvas kā mēs ar Kati izmetām kurpes blakusesošajā bildē :)
jā, vispār runājot par bildēm.. nu trakoti patika šodiena.. daudz bilžu, daudz jautrības, daudz prieka, jā :)
pirms kāda brītiņa ar mīļo Kati sapratām cik ļoti daudz laika šovasar esam pavadījušas kopā ^^ tas ir tik forši, nudien :) un vispār.. tas, ka mūsu dzīvītēs viss notiek sinhroni vispār ir kaut kas interesants :D pat mūsu mammas prasa, kur mēs tik ļoti līdzīgas esam gadījušās ? :D forši, forši ^^
tamtadām.. es nevaru sagaidīt to brīdi, kad man būs tiesības un kāda maziņa mašīnīte, kurā vienmēr skanēs skaļa, patīkama mūzika ^^ tad nu es tajā sagrūdīšu visus mīļos un braukšu kaut kur.. nezinu kur, bet nu galvenais jau ir tas, ka mīļie blakus :)
atkal Anete ir aizrāvusies ar drukāšanu.. nu labi labi :) laiks doties pie miera! arlabunakti un lai Tavi miega rūķi šovakar ir īpaši dāsni :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru