pirmdiena, 2009. gada 26. oktobris

Mazais domu karuselis...


Šobrīd fonā skan Staind - Ephiphany.. ja mani pazīsti un šobrīd klausies šo te dziesmu - noteikti padomāsi, ka diezgan interesanta dziesmas izvēle man.. bet nu jā.. kaut kā jau pēdējo mēnesi esmu iemīļojusi tā teikt "vecos labos" smagos un ne tik smagos gabalus.. - iemīlos no jauna (:
kārtējo reizi varu teikt, ka sen neesmu rakstījusi.. ja vaicāsi kāpēc? es nespēšu atbildēt, piedod..
šobrīd kā jau noproti pēc virsraksta - galvā pilnīgs juceklis.. pat nezinu kapēc.. kaut kā pēdējās dienās/nedēļās mazliet nejūtos pēc sevis.. vairāk pat varētu teikt nevis Anete Smaida, bet gan Anete Domā.. hmm..
iemesls?
nezināmas, nenosakāmas izcelsmes trūkums organismā! pietrūkst tas, ko nevar atņemt bet ar ko var dot, ko nevar noturēt, bet ar ko var izturēt.. uzmini nu, kas tas ir?
Ir rudens - slapjš, drēgns un lietains laiks, bet tas jau netraucē ik pa brīdīm būt laimīgai, būt ar saviem mīļajiem un vispār dzīvot nevis eksistēt, jā!
es tik ļoti gribu sajust tauriņu uzbrukumu pakrūtē un rōzā krāsas uzbrukumu uz acīm!
vēl tikai gribu piebilst to, ka ja Tev pietrūkst vai arī ir par daudz - Tu piezvani man.. es mēģināšu, ļoti mēģināšu palīdzēt...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru