ceturtdiena, 2009. gada 31. decembris

Nogaršo ziemu (:

Nesen sapratu, ka līdz iesoļošanai Jaunajā 2010 gadā ir atlikušas uz pirkstiem saskaitāmas dienas, bet nu jau ir atlikušas apmēram 23 stundas.. vai Tu aptver, cik ātri skrien laiks?
gluži kā sniegpārslas putenī, ir aizritējušas neskaitāmas lieliskas un varbūt ne tik lieliskas dienas.. dažreiz gribas apstādināt laika vilcienu un izkāpt, jo ir labi tieši tajā mirklī, sekundē, sajūtā, bet laikam laika apstādīšanas mehānismam ir pazudušas pāris detaļiņas lai tas darbotos tā, kā tam vajadzētu būt..
bet ir taču labi kā ir (:
kāda jēga sūdzēties par to, ko nevari mainīt? tas tikai sabojā garastāvokli un liek domāt nelāgas lietas! labāk izbaudīsim un novērtēsim to, kas mums ir (:
piedodiet man tie,kuri saka ,ka esmu pārāk pozitīva, pārāk smaidoša un aktīva! Es nevaru sevi mainīt, un varbūt pat to nemaz negribu darīt :D takā ja Tev kaut kas nepatīk - ieēd sniegu
(vēlams to, kas iekrāsojies saules dzeltenā krāsā :D )
Ko es ļoti vēlos šobrīd pateikt? (labāk sadalīšu pa punktiņiem )
* Paldies tiem, kas mani pieņem tādu kāda esmu - traka, aktīva, pozitīva un brīžiem pāri normām :D
* Paldies tam, tur augšā par to,ka man ir lieliska ģimene, kura atbalsta visas manas trakās idejas
un vienkārši IR :)
* Paldies manām meitenēm ,kuras ir tik manas cik vien var būt ^^ Kate, Linda, Līga (:
*Paldies pat to, ka lasi manus ierakstus (:
*Paldies par smaidiem, un apskāvieniem
*Paldies par sarunām
* Paldies par trakajām ballītēm un vienkārši lieliskajiem vakariem
*Paldies Tev, tur augšā, ka esmu šeit :)
Lai Tev ir skaists un laimīgs nākamais gads (:

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru