svētdiena, 2010. gada 25. aprīlis

U2- Beautiful Day

Nu redz kā ir, jau vēl viena nedēļa paskrējusi vēja spārniem! Laiks steidzas tik ātri, ka izskatās, ka tas grib apsteigt vēju! Bet man jau patīk - lai ,jel, skrien! Es girbu vasaru! :)
Diezgan agrs 7dienas rīts un es ar malkoju tēju un smaidu par lielisko nedēļas nogali :)
Anet, ko tad tu tik lielisku darīji?
Es biju prom, prom no Jūrmalas, Rīgas un pat vēl labāk - prom no visiem (: abas ar Sigitu devāmies uz Mālpili!
Lai arī no sākuma mani māca bažas, ka varbūt labāk vajadzēja palikt Rīgā, tad pēctam jau par to nemaz nebija ne runas :D
Ballīte bija super, neskatoties uz viena cilvēka ļoti spēcīgiem simpātiju apliecinājumiem, skraidot kailam pa visu viesu namu :D
ļoti liels prieks bija satikt sen nesatiktos un iepazīties ar nekad nesatiktajiem, tiešām! Tur dzīvo jauki cilvēki, jā! (:
un tagad īpašs veltījums Tev (parcik uzzināju, ka Tu arī lasi manu blogu, tad jau kaut kas arī Tev jāuzraksta :D ) - mīļš paldies par jauko sarunu, man patika! cerams, ka kaut kad to atkārtosim! (: un un un es neesmu iedomīga, tikai dažreiz tāda izklausos :D Gaidu Tevi Jūrmalā uz kādu volejbola spēli pie jūras ;)
Labi, tagad gan jādodas dušoties un tad uz kori, rīt taču lielā diena - skate (: mums obligāti ir jātiek uz Dziesmusvētkiem, es tik ļoti gribu tās ideālās dienas atkārtot vēlreiz, gluži kā pirms gadiem ^^

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru