sestdiena, 2010. gada 19. jūnijs

Hellogoodbye - Here in your arms mp3.


Anete nu gan klausās vecas dziesmas, ne? :D
Šodien manī valda divējādas domas.. tā teikt - dalītas sajūtas:
Pirmkārt: Esmu jau sagatavojusies vakara ballītei, ballīšrūķis, kas bieži vien ir sastopams manī, šodien ir īpaši aktīvs! Tad jau jācer, ka šovakar labi ies, vai ne? Es ļoti gribu dejot, smieties un aizmirsties! Jā, to nu dien es šodien vēlos vairāk par visu!
Otrkārt: Esmu baigā kaka, jo neierados šodien uz izlaidumu.. bet nu neko.. gan jau viņi man piedos! Man tiešām jau pietika ar vakardienas izlaidumu :P Lūk tā notiek, kad lielākā daļa paziņu/draugu ir vecāki un kaut ko absolvē :D
Treškārt: Mani moka sirdsapziņa, nē, varbūt tā pat nav sirdsapziņa, tā varētu būt drīzāk cīņa starp to mazo eņģelīti un velniņu. Bet nu neko, kā ir - tā ir!
Ceturtkārt: "Viņa ieritinājās savā biezajā segā, starp daudzajiem, dažāda izmēra spilveniem un aizvēra acis. Tieši šonakt viņa tik ļoti vēlējās viņu sev blakus..." Tā nu sākās mans ar melno tinti tapušais ieraksts rūtiņu kladē. Turpinājumu atļaušos nepublicēt! (:

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru