otrdiena, 2010. gada 1. jūnijs

Lifehouse - Play some rock mp3

Pirmā brīvības diena - lietaina un apmākusies , BET tas taču netraucē klausīties lielisku mūziku un sakārtot savu istabu un domas!
Ko es darīju vakar?
Tātad, vakar bija pēdējā skolas diena.. saņēmu tādu papīrīti A4 formātā ar uzrakstu"Liecība", pat jāatzīst, ka esmu diezgan liela malace, jā! (:
un tad skriešus devos uz lielpilsētu, lai mācītos neapdraudēt apkārt esošos ļaudis un mašīnas, braukājoties ar jauko konservu bundžiņu instruktora pavadībā! Mugura slapja un brīžiem pat liekas, ka kājas trīc, bet viss kārtībā, bez jebkādiem starpgadījumiem! Rīt darīšu tāpat!
Un tad.. jā, kā tad Anete bez ballītes? :D Devos pie Nilsona kunga paballēties! bija jauki (: Ieguvu daudz jaunus priekus :
*Norunāju doties ar Sabīni un Evelīnu iekarot Vecrīgu viņu stilā :D
*Kārtīgi izsmējos ar jaukajiem
*Un viens no lielākajiem priekiem - saruna ar jauko, blondo meiteni un atziņa "velns nav tik melns, kā viņu mālē" prieks par saprasmi un visa noskaidrošanu, jā! Man ļoti patīk nokārtot tādas lietas, protams, ja tas viss ir abpusēji! Un šoreiz tā viennozīmīgi bija!
Vispār - life goes on! Ir vēl daudz citi prieciņi, kas tiesa gan nav saistīti ar vakardienu, bet viennozīmīgi rada patīkamu sajūtu:
*Vasara IR vasara
*Atziņa, ka man apkārt ir tik daudz lielisku cilvēku
*Skrituļošana un superīgās sarunas, smiekli ar jauko meiteni (heei, es zinu, ka Tu lasi manu blogu :D )
*Klases kopīgie piedzīvojumi, jautrība
*Un, protams, milzīgais prieks par puikiem un meiteņiem ,kas beidzot ir atraduši viens otru! Ieraugot viņus smaids no lūpām nespēj tā vienkārši pazust! (arī es būšu laimīga, jā, es zinu - drīz, pavisam drīz)
Ir taču tik daudz visa kā laba mums apkārt, tādēļ nevajag katrā situācijā saskatīt tikai to melno pusi, katrai monētai ir divas puses! Iemācies atrast to vidusceļu (: Lai skan, lai zied, lai IR (:

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru