otrdiena, 2011. gada 1. marts

Februāris


Tātad.. ir pagājis vēl viens mēnesis.. un mēs jau strauji tuvojamies pavasarim :) feel it all around! ^^
te nu mans lieliskais FEBRUARIJS! :)
*dzēriens- šomēnes topa pirmajā vietā ierindošu šampanieti..kā nekā - dāmu dzēriens! un vispār - Reimaņu ģimenes aktuālā dzira svētkos (:
*draudzene- un kā jums liekas? :D DOH! Mana mīļā saule vēljoprojām laimīgi sēž uz šī titula :) februārī esam paspējušas sastrādāt varbūt pat vairāk, nekā vajadzēja, bet vai nav vienalga? galvenais, ka nesēņojam mājās un izbaudam katru mirkli, ko dzīves kārtis mums piespēlē! Mīļoju Tevi, Evelīn :*
*draugs - Gosiņš. BET, tagad viņam ir radies aizstājējs... viņš katru nakti ir man blakus, silda tad, kad tas ir visvairāk vajadzīgs! man patīk, ka viņš ir pavisam maziņš, vismaz naktī viegli tādu samīļot (: mans spalvains plīšu lācītis, iesmaržināts ar Edgara smaržām pilda visas ideālā labākā drauga funkcijas :) Gosiņš man viņu uzdāvināja, lai es vienmēr tiktu kontrolēta.. pat tad, kad viņš nav blakus! Bučas , Edžu :*
*labākā gaume- šomēnes - sieviešu pārstāve.. ta da damm.. Evelīna :) viņai ir vienkārši lieliska gaume, ne tikai apģērba ziņā, bet arī visādu aksesuāru, nieciņu , somiņu.. kā arī mūzikas ziņā! My fashion girl (:
*dziesma- Maroon 5- Never gonna leave this bed! Uzliec šo te dziesmu, un tad iedomājies sevi saulainā dienā, kopā ar lielisko vīrieti vārtoties gultā ^^
*lieta, priekšmets- Christinas Aguileras smaržas, dāvana no Vāczemes (:
*grupa- The Kooks :) man tik ļoti mīļa un paliekoša vērtība! Uzliekot viņu dziesmas, uzreiz gribas griezties deju virpulī un dzert kafju Starbucks!
*vieta- mājas! Šajā mēnesī lielākoties balles tika aizvadītas tieši pie manis. Nu es esmu sapratusi, ka vairs nespēju sataisīties pirms ballītes, ja man nav blakus manas dāmas ar padomiem, šampanieti un lielisku mūziku! Ar Evelīnu un Zani esam dikti apradušas pie šādas sistēmas. hihi! (:
*vilšanās - angļu valoda :D vienmēr esmu uzskatījusi sevi par pietiekoši spēcīgu tieši šajā valodā, bet nu pēdējie rezultāti pierāda tieši pretējo.. whats wrong with me?
*jaunatklājums-ir tikai viena četrotne, kura var būt tik ļoti samaitāta, cik vien samaitāta vispār var būt! :D Tas nekas, ka citi nesaprot.. galvenais, ka mēs - spice girls team visu saprotam! Tā, lai visiem būtu skaidrs - iepazīstināšu. Tātad, vistrakākā četrotne, ko jelkad esat redzējuši : Evelīna, Anete, Jānis, Reinis!
*rupjība - afigennaaa.. pēdējā laikā dikti daudz tieši to vārdu nākas dzirdēt no manis. pati piefiksēju - centīšos laboties (:
*visbiežāk lietotais vārds - prezīzāk- vārdu salikums "baigie draugi"! Savējie sapratīs! ;D
*spontānākais pasākums- hm, došanās uz lielpilsētu ar Tomu (atvainojos- Tomiņu) un Uldīti. Divas meitenes nesataisījušās, negatavas, bet vienmēr dodas pretim šādiem piedzīvojumiem! Bija forši, paldies (:
*labākais rīts- rīts pēc Valentīndienas. Lielākā dienas daļa pavadīta gultā. Un nē, nedomājiet, ka man beidzot bija izdevies pavadīt Valentīndienu kopā ar otro pusīti :D šoreiz šo te funkciju pildīja Evelīna! Visu rītu slaistījāmies, skatījāmies īpašu filmu, pīpējām miera pīpi! lieliski, ne? :)
*smagākais rīts - hmm.. laikam jau, ka šī sestdiena. "Mazliet" aizsvinējāmies :D
*klubs- Empire? :D lai arī tur biju tikai otro reizi.. ziniet - pietika kādam laiciņam! :D
*grāmata- Laima Muktupāvela "Šampinjonu derības" Grāmata tiešām lasāma - rekomendēju (:
*teiciens- atkārtošos - BAIGIE DRAUGI!! :D
*vīrietis- gaidu princi baltā zirgā, kam pilna garāža Harley močien, Range Roveriem un kurš ir pilns romantikas! haha!
*sāpe- mana skaistā, un nemaz ne sarkanā acs :D "baroju zīlītes" tā teikt!
*matu krāsa- Blondie
*atklāsme- ja Tu dzīvē kaut ko vēlies mainīt - sāc ar mazumiņu. Tu pat nepamanīsi, kā viss mainās līdz ar Tevi (:
*iepazīšanās- hmm.. pirmais, kas ienāca prātā - seksīgais apsargs :D
*draugi- Zane, Evelīna, Elza, Lindiņa, kura es nesaprotu kā, bet patiešām spēj paciest mani stundās :O :D , Līga, kura tik ļoti iepriecināja ar savu ierašanos manos svētkos ^^, sen neredzētā Evita, Gosiņš, Jaņķelis, Reinis.
*sajūtas- tauriņi puncī ^^ mans vienīgais vīrietis ir pavasaris!
*ballīte- mani 19it :) tik trakoti lieliska ballīte.. jutos tik sasodīti laimīga! Ir tik patīkami, ka Tu savos svētkos redzi tos pašus pašus mīļākos ^^
*laime - lielās cerībās uz 16.martu! (: Nejau mantā ir laime, mīļie! Mīlestība ^^
*atmiņas - precīzāk bezatmiņas? :D
*vēlme - ātrāk pavasari, augstpapēžu kurpes un saulesbrilles!
*svētki - ģimenes svētki ^^

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru