pirmdiena, 2010. gada 18. oktobris

Rudens ? RUDENS!


Sveiks, mans sen nesatiktais draugs! (:
Kad vakari ir kļuvuši drēgnāki un kāds jau paspējis nokrāsot visas koku lapas manās mīļākajās krāsās, es beidzot atkal atgriežos pie Tevis! Ir jau pagājis krietns laiciņš, daudzas lietas mainījušās par kādiem grādiem 180, bet nu gan - par visu pēc kārtas :)
Sāksim?
*Vasara
Jāatzīst, ka šī vasara tiešām bija lieliska! Tik daudz kas piedzīvots, izdzīvots, izballēts un visādi citādi! Viennozīmīgi pats krāsainākais notikums bija Positivus, jo nu tik ļoti ļoti tur patika. Gaidi mani tur arī nākamgad!
*Sirds
Zini, ja par mani uzņemtu filmu - tā būtu romantiska komēdija ar tādām īsti nepabeigtām beigām.. nu tādām, ka pēc tam ir jādomā pašiem ,kas notiek tālāk. Nezinu kādēļ tā, bet man patīk savu "dzīvi kā filmās" atstāt uz tādas kā jautājuma zīmes, jo jāatzīst, ka esmu diezgan pesimistiska šajā jomā. Tātad, kā jau nopratāt "Dzīve kā filmās pt3" nav un nebūs..Šoreiz! Bet nu es par to nemaz neskumstu, jo ne vienmēr savs piepildījums ir jāmeklē mīlestībā, attiecībās u.t.t.. jo brīžiem tas viss kļūst pārāk smagi, un tad Tu nespēj nodoties absolūti nekam citam, kas manā gadījumā būtu pavisam noteikti nevēlami! (Ak jel, es izsklausos pēc kkādas karjeras sievietes, ne? :D )
*Ģimene
Ar manu mīļo famīliju viss ir lieliski! Tuvākajās dienās taisīsim meiteņu vakaru ar mammu un māsu - ķemmēsim veikalus, iesim uz romantisku komēdiju un pēc tam - ēdīsim sušī kādā no Vecrīgas kafeinīcām. Jauki, ne? (:
*Ballītes
... Līdz rītam, dejas uz galdiem, ielās, klubos! Jā, katra nedēļas nogale paiet kā viena liela ballīte. Bet tā vajag! Ir taču jāizraujas no darbadienu sakrātajām emocijām, rutīnas. Ir taču jābauda, vai ne? Šodien ar Evelīnu sapratām, ka nekad mūsu vakari nav beigušies tā, kā bijām plānojušas.. un tas ir tik ideāli.. spontānās idejas mums padodās vienkārši lieliski! Un pats labākais -mūsos ir spēks! (:
*Vārdadiena
Kā tad bez vārdadienas svinībām? Tas bija fantastiski!!!
Man ļoti negribējās svinēt savus svētkus tā tradficionāli, līdz ar to man tika sarīkota pārsteigumu ballīte ^^ Viss sākās ar to, ka plkst. 15:00 man bija jābūt gatavai - mugursomā salikta kaudze ar dažādām absurdām lietām, kuras man, pēc visiem norādījumiem, bija obligāti jāņem līdzi. Diezgan smieklīgi! :D Tā nu tiku iesēdināta mašīnā un ar aizsietām acīm gaidīju ,kas notiks tālāk.. pēc kādas pusotras stundas mēs apstājāmies. Atveru acis - ieraugu vienkārši daudz krāsainus kokus - apmulsums. Pēkšņi atjēdzos, ka esmu Siguldā. Un tad seko pats pats lieliskākais - māsa paziņo, ka pēc stundas mēs lecam ar GUMIJU! sasodīts, tas bija lieliski! Sajūtas bija viennozīmīgi fantastiskas! Un jā, noteikti to darīšu vēlreiz, bet nu vairs nelekšu no 45metriem, bet gan noteikti no kādas augstākas vietas! YEAH! :) Un pēctam sekoja pārģērbšanās mašīnā un lielā draugu buča Klondaikā! Tā patiesi bija labākā vārdadiena, kāda jelkad man bija bijusi! PALDIES ^^
*Aktivitātes
Arī sabiedriskajā dzīvē noteikti neesmu pieklususi.. man ir paveicies ar to, ka gandrīz katru nedēļas nogali gadās kāds darbiņš! Šajā nedēļas nogalē vadīju bērnu rītu Forum Cinemas, bet jau nākamnedēļ - Adidas Grafitti Festivālu ^^ Tā ir tik lieliska pieredze, un ,protams, gandarījums arī! Ir TIK patīkama sajūta darīt kaut ko labu, radīt bērnos smaidu, prieku. Ah! Ā, pavisam aizmirsu - Evelīna skolas daiļrunāšanas konkursā ieguvca PIRMO vietu ar MANU dzejoli ^^ Prieciņās viņai un prieciņš man! Bija tik patīkami dzirdēt tik daudz jauku vārdu no skolotājiem ,skolēniem.. tiešām negaidīti daudz atzinības.. (:

*Vispār - dzīve rit uz priekšu tik ātri, ka brīžiem pat liekas, ka nepaspēšu ielekt šajā vilcienā! Bet ir taču arī vēl viena iespēja - gaidīt nākamo, vai ne?
Šobrīd esmu emociju pārpilna, laikam rudens vainīgs... bet tas taču ir labi! Katru dienu nēsāju līdzi savu veco filmiņaparātu, lai varētu iemūžināt katru krāsaino dzīves brīdi.. vēl tikai seši kadri un tad jau došos attīstīt filmiņu! Noteikti būs tik interesanti paskatīties, kā tad man ir gājis pēdējā laikā! Apsolu, ka arī Tev no tā kāds prieciņš tiks ^^

Nu gan - došos atpakaļ pie darba!
Novēlu Tev katrā dienā atrast ko īpašu.. vakarā, kad dodies gulēt, pajautā pats sev - ko labu es esmu šodien izdarījis? Kas šodien man lika smaidīt? Ko es izdarīju pareizi/nepareizi? Tas noteikti palīdzēs būvēt nākamās dienas skaistākas, siltākas un laimīgākas! LAI LAIMES LĀCIS IEGRIEŽĀS ARĪ TAVĀ SIRSNIŅĀ :* bučas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru