sestdiena, 2011. gada 30. aprīlis

Aprilll, Aprilll


Jā, šo mēnesi tiešām var nosaukt par cienīgu aprīlim, jo ,kā jau aprīlī, bija gan joku, gan melu dienas (nedēļas?. Jāatzīst, ka patiesi priecājos par lielisko laiku laukā! nu tad - iepazīstinu jūs ar savu APRĪLI :) :
*dzēriens- Jāgerītis! Pēdējā laikā, pateicoties Zanei, man viņš ir patiešām iegaršojies.OmOmOm
*draudzene- neskatoties uz noturīgajām vērtībām, šoreiz visvisvislielākā sarunu biedrene, sapratēja un visādi citādi lieliskais cilvēks - Elziņa. Es jums pat izstāstīt nevaru, cik ļoti esmu viņai pateicīga par to, ka viņa man (ar pārtraukumiem) ir bijusi jau no 13 gadu vecuma. Viņa ir sasodīti lielisks draugs, vienmēr sapratīs, palīdzēs, uzmundrinās, jā, cilvēks, kuru nevar un nedrīkst pazaudēt. :)
*draugs - ir viens tāds misters X, par kuru tiešām nevēlos šeit rakstīt. Tas ir cilvēks, ar kuru tiešām var lieliski parunāt, viņš vienmēr spēs sasmīdināt, kā arī sapratīs mani, dažādās dzīves situāciās. paldies viņam par to (:
*labākā gaume- šomēnes man tiešām ir ko šeit rakstīt, pat veseli trīs! seksīgie vīrieši ar lielisku ne tikai vizuālo , bet arī muzikālo gaumi :) savējie sapratīs!
*dziesma- pateicoties Elziņai, esmu atradusi divas dziesmas, kuras vienkārši nespēju beigt klausīties: -awolnation - sail, pilnā skaļumā un ar vaļā logiem ^^ ,kā arī Totally Enormous Extinct Dinosaurs - Household Goods ka es jums saku- perfekšans!
*lieta, priekšmets- auskari! esmu tikusi pie fantastiski skaistiem, pašdarinātiem auskariņiem ^^
*grupa- Blackapple Market. tas tā - veco labo laiku vārdā :)
*vieta- CĒSIS. Viennozīmīgi! Es nesaprotu, kādēļ šī vieta ir tik maģiska, bet nu, sasodīts, tur ir tik lieliski. Mēs, trīs dāmas, tur pavadījām 4as dienas. izklaidējāmies vienkārši fantastiski, atpūtāmies, tikām vaļā no sliktajām domām, sakārtojām savus prātus. Fantastiš!
*vilšanās - ou, ir,ir. Bet angļiem ir tāds labs teiciens - cope with it!
*jaunatklājums- ja Tu spēj būt tu pats, nav vajadzīgs milzīgs cilvēku bars, lai justos lieliski! pietiks tikai ar pāris labiem draugiem :)
*rupjība - Afigennnaaa! :D
*visbiežāk lietotais vārds - "OK" tādā ļoti saīsinātā izrunā :D
*spontānākais pasākums- Saim birzdei partī. Tik lieliska balle! Daudz pirātu, daudz viskijkolas, picas un vēl un vēl!
*labākais rīts- pagājušās 7dienas pats, pats rīts, kad devāmies mājās no Fono. Smiekli, nogurums kājās, bet labas domas prātā :)
*smagākais rīts - tur jau vairāk sanāks diena, bet jā - rīts pēc pieminētās 7dienas mājāsnākšanas :D
*klubs- un kā jums liekas? ja esi bijis Cēsīs, tad labāku klubu par Fono Tev neatrast. Varbūt jums liksies, ka esmu kkur ar tām Cēsīm iespiedusies, bet ziniet - tā laikam arī ir!
*grāmata- Ogs Mandino "Panākumu universitāte"
*teiciens- stilīgi, ne?
*vīrietis- ha!
*sāpe- izmežģīta potīte!
*matu krāsa- blondīne
*atklāsme- Dāvināt sevi - nenozīmē pārdot sevi, Blakus gulēt-nenozīmē pārgulēt, Neatriebties-nenozīmē piedot, un atsevišķi būt-nenozīmē nemīlēt
*iepazīšanās- daudz jaunu paziņu. Gan no Ķeguma, gan no Rīgas :)
*draugi - Evelīna, šomēnes varbūt ne tik daudz, bet mēs to labosim, vai ne?, Inga, Zane, kura tiešām prot pateikt īstos vārdus īstajā laikā, Linda, kura man sasodīti pietrūks skolas solā, Mīļelziņa - mani lieliskie cilvēki :)
*sajūtas- sakārtotas domas, piedošana, vilšanās, smiekli, tauriņi, smaids.
*lepojos- ar Elziņu. Es jau viņai teicu, ka izveidošu jaunu sadaļu - lepojos! Man patiešām ir TAADS prieks par to, ka mēs kopā spējam visu! Mēs tiksim galā!
*ballīte- Pirate Party, Cē party - divas lieliskākās balles.
*laime - arī es taču esmu pelnījusi būt laimīgai, vai ne?
*atmiņas - par tiem vakariem :)
*vēlme - vēl tikai pēdējo mēnesi tā kārtīgi pacensties, nolikt visus eksāmenus. visu tagad tikai un vienīgi uz mācībām!
*svētki - pavasara svētki!

Lūk, tāds arī bija mans aprīlis. Jāatzīst, ka tiešām krāsains kā lieldienu olas. :) bet viss kas notiek, notiek uz labu - paskaties un dabon! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru