sestdiena, 2011. gada 2. aprīlis

MansMarts



Hei, hei, hei :)
Dzīves virpuļi mani ir iegriezuši pilnos apgriezienos tā, ka pat nespēju attapties - JAU ir pienācis Aprīlis! Un tā nu arī kārtējais mēneša apkopotais raksts :) cheers!
*dzēriens- ja visos pagājušajos mēnešos bija kāds līderdzēriens, tad šomēnes liela priekšroka tika dota dažādiem kokteiļiem. Pats, pats, pats trakākais kokteilis viennozīmīgi bija 2litrīgā Long Island, beet - mēs ,meitenes, tīri veiksmīgi tikām ar to visu galā :D
*draudzene- Protams, ka mana sirdsdraudzene - Evelīna ^^ Mans prieks un acuraugs, patiess draugs un uzticams ceļabieds :)Bet noteikti zem vārda "draudzene" vēlos vēl pieminēt savu mammu! Es jums, mīļie, pat nespēju izskaidrot, cik lieliska viņa ir. Neskatoties uz visādām ķibelēm un likstām, mēs vienmēr esam ar visu tikušas galā. viņa ir tas cilvēks, ar kuru es varu stundām ilgi runāt par lietām ,kas patīk, par lietām, kas riebjas un vispār - par dzīvi.. mēs kopā smejamies un kopā raudam,kopā dusmojamies un kopā sapņojam. Es patiešām nespēju iedomāties lieliskāku un saprotošāku mammu!
*draugs - šo sadaļu laikam atļaušos izlaist, jo šoreiz vienkārši nav ,ko te rakstīt!
*labākā gaume- šomēnes labākās gaumes titulu piešķiru spoki.lv fashion sadaļai :) Tur ir tik daudz skaistu smuklietiņu!! tad, kad gribās iedvesmoties - uzklikšķinu uz iepriekšminētās lpp un viss - ir sajūtņa :)
*dziesma- šoreiz būs divas: -Lady Gaga- born this way - dziesma, kura spēj patiesi iedvesmot. -Paramore - the only exception - mīļdziesmiņa pirms gulētiešanas un tad, kad pietrūkst!
*lieta, priekšmets- Martā - grāmata! Tik sasodīti laba, un viennozīmīgi domas raisoša - Ogs Mandino "Panākumu universitāte". Pateicoties tieši šai grāmatai, ir vieglāk pārdomāt lietas, izvērtēt pagātni un cerēt un lielisku nākotni.
*grupa- 30 seconds to mars! Pēdējā laikā kaut kā ļoti piedūros viņiem.. uzreiz atceros lieliskās festivālu vasaras, dredu laikus un trakās zaļās, sarkanās bikses :D
*vieta- Rīga, precīzāk, Ģertrūdes iela. Vieta, kuru pēdējā laikā varu uzskatīt par savām otrajām mājām! Par to gan liels paldies ir jāsaka manai māsai, kura ,nesaprotu kā, bet tomēr, mani pacieš :D Ja nebūtu viņas, es iesūbētu Kauguros. Bet pateicoties Ingai - im back to party life! Dikti forša man tā māsa (: Rīga ir īpaša, kad no rīta pieceļos, uzreiz dodos pie lielajiem, ceturtā stāva logiem, un vēroju cilvēkus steidzamies savos darbos, bet es? es atļaujos baudīt lielpilsētas burvību!
*vilšanās - liela un smaga, vēlpietam! Par ko? drīzāk, par kuriem? tas lai paliek pie manis šoreiz! (:
*jaunatklājums- man ir alerģija pret putekļiem! :D
*rupjība - cenšos kontrolēt, patiešām!
*visbiežāk lietotais vārds - stilīgi! :D mums ar Evelīnu šis vārds vēljoprojām ir topā! :D
*spontānākais pasākums- hm, šī piektdiena! Neskatoties uz to, ka tas bija 1.aprīlis - pieskaitīšu to martam :) Pēc skolas devos mājās un ,Ingas pierunāta, jau pēc stundas sēdēju mikriņā uz lielpilsētu! Lieliska izstāde, lielisks vakars, lieliska kompānija! Paldies (:
*labākais rīts- rīts, kad pamodos ar pilnīgi citām domām, sajūtām un idejām!
*smagākais rīts - šī pati 6diena pēc jau izslavētās 5dienas :D Nav jau īpaši viegli ballēties līdz pat septiņiem rītā :D
*klubs- Pulkvedis is back! Tas ir tik interesanti, ka vienmēr satiksi tur kādu pazīstamu cilvēku (: un vienmēr nākamajā dienā atcerēsies visu ar smaidu sejā! (:
*grāmata- Nora Ikstena "Īsprozas". Patiesi interesanti domu graudi! Rekomendēju!
*teiciens- vēljoprojām - baigie draugi :D
*vīrietis- laikam jau esmu zaudējusi derībās (lai gan pāris dienas vēl ir atlikušas) :D
*sāpe- es nesaprotu - KĀ katru nedēļu var tikt pie vismaz 3 milzīgiem, sāpīgiem zilumiem? :D
*matu krāsa- still blondie
*atklāsme- draugi ir tā ģimene, ko veidojam paši.. zini, es nemaz nevēlos sev lielu, kuplu ģimeni (:
*iepazīšanās- daudz un dažādas. Šoreiz varbūt - atkalsatikšanās (:
*draugi - Evelīna, Inga, Zane, Linda, Mīļelziņa - cilvēki uz kuriem patiesi var paļauties. zinu, ja kādreiz vienkārši gribās parunāties - droši varu ķert pēc telefona klausules un kādai no manām dāmām piezvanīt (:
*sajūtas- beidzot ar Evelīnu atguvām sevi - lūk, tā ir patīkama sajūta!
*ballīte- Evelīnas 18it :) tiiik jautra, smieklīga un lieliska ballīte! vienmēr asociēsies ar long island, pulkvedi un daudz daudz smiekliem!
*laime - kāzas! Es pat nespēju aprakstīt, cik ļoti laimīga jūtos!!! (: Tās ir fantastiskas sajūtas, redzēt, kā Tava mamma kļūst par sieviņu ^^
*atmiņas - vasaruu, gribu vasaruu!
*vēlme - Venta.lv
*svētki - Evelīnas svētki, mammītes svētki, pavasara svētki!

nu tāds šoreiz ir mans marts :) atvainojos par mazo kavēšanos, bet labs nāk ar gaidīšanu, vai ne? :)
un kā iet Tev?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru